Potřebujete se svých zákazníků na něco aktivně zeptat? Pomůžeme vám zeptat se správných lidí správným způsobem.
Samozřejmě je možné kombinovat oba přístupy, kdy kvalitativní dotazování přinese nápady pro produkt či následné kvantitativní dotazování.
Kvantitativní dotazování pak přinese informace o situaci v cílové skupině či populaci.
Focus groups – kvalitativní technika skupinového rozhovoru v malých skupinách, ve kterém se zjišťují postoje spotřebitelů
Marketingový výzkum – způsob získávání informací o trhu, potřebách zákazníků apod. Předmětem zkoumání je obvykle nějaká součást marketingového mixu zejména cena, produkt nebo propagace
Sociologický výzkum – Výzkumy o společnosti tj. v sociální oblasti. V praxi se dělí na výzkumy celé společnosti, specifických skupin anebo konkrétních politik. Je zaměřen na služby poskytované neziskovým sektorem, na plánování velké či malé politiky
Výzkum ve veřejném sektoru – Testuje poptávku po službách pro veřejnost nebo pro specifickou cílovou skupinu
Peer research – výzkum, ve které se cílová skupina ptá sama sebe, tj. zástupci cílové skupiny se ptají svých blízkých
Reprezentativní výzkum – Výzkum, který reprezentuje danou populaci
Analýza nákupního košíku – Analýza položek, které se prodávají stejným zákazníkům a je mezi nimi tedy souvislost
Analýza souvisejících položek – viz analýza nákupního košíku
Next best offer – Systém doporučující zákazníkovi, co si má koupit na základě jeho předchozích nákupů. Předchází mu analýza nákupních košíků, nebo sada afinitních modelů