Marketingové výzkumy

Potřebujete se svých zákazníků na něco aktivně zeptat? Pomůžeme vám zeptat se správných lidí správným způsobem.

 

CO MI TO PŘINESE

Výzkumy obecně přinášejí názory vašich zákazníků nebo potenciálních zákazníků. "Ptát se" je nutné při startu nového programu nebo klíčového produktu, zkrátka v případě, kdy potřebné údaje nemáte.
Na rozdíl od tradičních výzkumných agentur umíme navíc propojit Vaše stávající data s výzkumnými daty.
Dotazování je zpravidla dvojího druhu:

Samozřejmě je možné kombinovat oba přístupy, kdy kvalitativní dotazování přinese nápady pro produkt či následné kvantitativní dotazování. 

Kvantitativní dotazování pak přinese informace o situaci v cílové skupině či populaci.

JAK TO DĚLÁME

Nemáme armádu tazatelů v poli a přesto je výzkum jedním z polí naší činnosti. Spolupracujeme s firmami, které se na dotazování a sběr dat specializují. Na základě Vašich potřeb vybereme tu optimální z nich. 

ANALÝZY, ALE HLAVNĚ ZÁVĚRY!

Naší silnou stránkou jsou analýzy, které provádíme interně. Analyzujeme nová data i data, která jsou u vás nevyužita z předchozích výzkumů.
Dokážeme tyto zdroje spojit s interními čísly, najít v nich smysl a interpretovat je do akčních závěrů. Naše analýzy jsou obvykle řádově blíže k obchodnímu a marketingovému nasazení, než výstupy výzkumných agentur.
Doporučíme tak třeba optimální cenu, optimální úpravu firemní či veřejné politiky, nebo rovnou motivační systém k dodržování firmou daných standardů.
Nekončíme tedy u krásného grafu, ale spíše u propočtu návratnosti nebo až u nastavených  KPI parametrů firmy.
 
 

 

Focus groups – kvalitativní technika skupinového rozhovoru v malých skupinách, ve kterém se zjišťují postoje spotřebitelů

Marketingový výzkum – způsob získávání informací o trhu, potřebách zákazníků apod. Předmětem zkoumání je obvykle nějaká součást marketingového mixu zejména cena, produkt nebo propagace

Sociologický výzkum – Výzkumy o společnosti tj. v sociální oblasti. V praxi se dělí na výzkumy celé společnosti, specifických skupin anebo konkrétních politik. Je zaměřen na služby poskytované neziskovým sektorem, na plánování velké či malé politiky

Výzkum ve veřejném sektoru – Testuje poptávku po službách pro veřejnost nebo pro specifickou cílovou skupinu

Peer research – výzkum, ve které se cílová skupina ptá sama sebe, tj. zástupci cílové skupiny se ptají svých blízkých

Reprezentativní výzkum – Výzkum, který reprezentuje danou populaci

Analýza nákupního košíku – Analýza položek, které se prodávají stejným zákazníkům a je mezi nimi tedy souvislost

Analýza souvisejících položek – viz analýza nákupního košíku

Next best offer – Systém doporučující zákazníkovi, co si má koupit na základě jeho předchozích nákupů. Předchází mu analýza nákupních košíků, nebo sada afinitních modelů

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.