Blog

Zajímavosti ze světa dat k ranní kávě.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY:

NOVINKY V POKROČILÉ ANALYTICE A AI V ROCE 2021 Jan Matoušek
5. listopadu 2021

Segmentace zákazníků - video z Data Show Jan Matoušek
19. května 2020

AutoML - NAHRADÍ ROBOTI ANALYTIKY? Jan Matoušek
21. dubna 2020

Datafesťák 2018 – Popis jednoho zápasu Jan Matoušek
27. listopadu 2018

I bezdomovec má datovou stopu Jan Matoušek
23. května 2017

Každý je tak trochu datový vědec Jan Matoušek
17. ledna 2017

2020: Vrchol datové revoluce Jan Matoušek
9. června 2016

O podnikání v data miningu Jan Matoušek
15. ledna 2016

Otevřená data: je to na nás Jan Matoušek
17. prosince 2014

Skladování dat pro laiky Jan Matoušek
13. května 2014

Segmentace zákazníků Jan Matoušek
2. dubna 2014

Datová kvalita pro zbytek z nás Jan Matoušek
12. března 2014

Analýza zákaznických dat Jan Matoušek
27. února 2014

Na cestě za afinitou – Slepé uličky Jan Matoušek
10. února 2014

Budoucnost přímého marketingu Jan Matoušek
20. ledna 2014

Kanály nebo relevance v2.0 Jan Matoušek
9. prosince 2013

Nebránit v nákupu Jan Matoušek
18. listopadu 2013

Open data alá Dalmátské čufty Jan Matoušek
25. října 2013

Nevyškrtněte se! Jan Matoušek
11. října 2013

Jak se vyrábí dobrý zákazník Jan Matoušek
23. září 2013

Zákaznické segmenty v e-shopech Jan Matoušek
11. září 2013

Analytik v e-shopu: Všichni jsme slevaři Jan Matoušek
20. srpna 2013

Analytik v e-shopu: Ospamujte je všechny Jan Matoušek
31. červenece 2013

Analytik v e-shopu: Tenhle kanál nefunguje Jan Matoušek
9. červenece 2013

Svět přes brýle od Googlu Jan Matoušek
12. června 2013

Jak zachraňovat zákazníky Jan Matoušek
31. května 2013

Data mining – kde se vzal a co dovede? Jan Matoušek
24. dubna 2013

Měření výkonnosti kampaní Jan Matoušek
27. března 2013

Test piva Jan Matoušek
17. prosince 2012

Cena života Jan Matoušek
19. listopadu 2012

Který zákazník je ten nejlepší Jan Matoušek
13. června 2012

Jak dělat a nedělat segmentaci zákazníků Jan Matoušek
30. března 2012

Nebojte se Data Miningu Jan Matoušek
12. března 2012

Statistik a ruleta Jan Matoušek
28. června 2011

Co je to data mining ? (Doopravdy, ale fakt) Jan Matoušek
13. dubna 2011

Data Mining zdarma – Rapid Miner v praxi Jan Matoušek
26. září 2010

Segmentace zákazníků, návratnost a zisk Jan Matoušek
1. listopadu 2009

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.

Zaujal Vás náš blog? Dejte nám vědět.

KONTAKTUJTE NÁS