English

Případová studie AAA Auto

Cílem projektu bylo určení zákaznických segmentů z návštěvníků webových stránek AAA Auto. Práce
směřovala k vylepšení "funnelu", tj. obchodního
trychtýře pro oslovení potenciálních zákazníků, a
tím k navýšení následných prodejů.

 

Cenová optimalizace Lékárna.cz

Největší česká online lékárna – Lékárna.cz potřebovala po letechLekarna.cz, datamind
intuitivního nastavování cen spolehlivý nástroj, který by jí doporučil optimální cenu klíčových produktů.

 

Case Study – Blažek

Práce pro společnost Blažek nám dělá velkou radost. Se souhlasem firmy vám ukážeme cílení na zákazníky, ve kterém kombinujeme věrnost zákazníka, útratu a poslední aktivity do jediného afinitního skóre. Naznačíme i finanční výsledky.

 

 

Zdravotní pojišťovna METAL-ALIANCE

Tato zdravotní pojišťovna si nechala spočítat, zda se jí vyplatí připlácet za prevenci. Když už jsme v tom byli, spočítali jsme i zda se prevence vyplatí státu jako celku a nakonec i jednotlivým lidem.

 

Celé studie ke stažení

Komerční studie obvykle jejich zadavatelé neuvolní k veřejnému užití. Proč by to také dělali, když jim informace mají pomoci v konkurenčním boji. V neziskovém sektoru se ovšem na konkurenci příliš nehraje, a tak vám můžeme přinést několik veřejně dostupných studií.

Analýza Za Česko Kulturní – Ukázka kompletního dotazníkového šetření pro neziskový sektor.

Analýza SOS dětské vesničky – Zpracování dat pro neziskový sektor.

 

Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

Telefon: +420 720 705 639, +420 220 386 449
E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: U Průhonu 22 / 466, Praha 7 – Holešovice, 170 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha