English
T-Mobile Czech Republic, a.s

Firma Data Mind nám pomohla s vytvořením velmi sofistikovaných datových modelů na poli zákaznického chování. Jejich expertízu v oblasti telco a data miningu mohu s klidným svědomím doporučit.

Adéla Ráčková,  Senior Head of CRM 

Philips Česká republika, s.r.o.

Data Mind nám poskytl globální pohled na digitální kampaně a jejich efektivitu s jasnými závěry. Díky vyhodnocení od Data Mind můžeme lépe alokovat prostředky na jednotlivé složky online marketingu. Zpracování dat, výstupů a komunikace probíhá s Data Mind na velice profesionální úrovni a s osobním přístupem.

Jiří Maier, digital marketing manager CE
 

AAA Auto, a.s.

Spolupráce s Data Mind je pro nás zářným příkladem toho, jak se sdílením nejlepších zkušeností mezi zdánlivě neslučitelnými odvětvími dá dosáhnout skokových zlepšení v efektivitě marketingových aktivit. Za přínos pro rozvoj našeho marketingu a obchodu  jsme panu Matouškovi a jeho týmu velice vděčni.

Ing. Jan Dobiáš, marketing & communication director

Prediktivní modely od firmy Data Mind nám umožnily rozeznat potenciální zákazníky a zaměřit se na ty nejperspektivnější z nich.

Viktor Cirbus, head of data science department

Internet Retail, a.s. - Kasa.cz

Spolupráce s Data Mind si cením, protože k nám přináší zkušenosti z věrnostních programů a se segmentací zákazníků. Na spolupráci oceňuji, že firma se zamýšlí nad komunikací z pohledu zákazníka, doručuje výstupy včas a je flexibilní.

Ema Matějů, marketingová ředitelka ČR a SR
 

Lekarna.cz

S Data Mind jsme zatím řešili zákaznickou segmentaci, ze spolupráce jsme nadšení. Přináší pokročilou analytiku, na kterou interně nejsme vybaveni, a skvělou interpretaci dat. Stále více je chápeme jako profesionální konzultanty pro naše podnikání, na které se vyplatí obrátit. 

Milan Duda, marketing manager

BLAŽEK PRAHA, a.s.

Data Mind nám umožnil mnohem lépe pochopit chování našich zákazníků. Díky prediktivním modelům se nám daří podstatně lépe cílit direct mailové zásilky a upevňovat vztahy s našimi stálými zákazníky.
 
Antonín Wierer, retail & marketing director

Sdružení SOS dětských vesniček

Spolupráce s Janem Matouškem a jeho firmou Data Mind je dlouholetá a rozhodně bychom neměnili. Naposledy pro nás firma Data Mind zpracovala závěrečné zprávy ze tří zemí mezinárodního výzkumu v expresním čase a v perfektní kvalitě.

PhDr. Hana Pazlarová, Ph.D., předsedkyně předsednictva
 

Formica Group, s.r.o.

Data Mind nám několikrát pomohl pomocí prediktivního modelu splnit obchodní cíl, který na první pohled nebyl patrný.

Josef Juránek, jednatel společnosti
 

B. Braun Medical, s.r.o.

Data Mind nám poskytl perfektní zpracování dat  z výzkumu a dodal ho ještě před termínem.

Mária Molková, koordinátor online marketingu


Klienti Data Mind: T-Mobile,   AAA Auto, Philips a mnozí další

Reference
Reference
Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

Telefon: +420 720 705 639, +420 220 386 449
E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: U Průhonu 22 / 466, Praha 7 – Holešovice, 170 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha