Reference

Výběr spokojených klientů a co o nás napsali.

AVON Cosmetics, s.r.o.

AVON Cosmetics, s.r.o.

Díky Data Mind využíváme segmentaci našich zákaznic již téměř 3 roky. Honza Matoušek a jeho tým nás provázeli od počátečního konceptu přes extrakci dat a jejich zpracování po implementaci výsledného modelu do našich systémů. Celý koncept se prokázal jako vysoce funkční, díky němu lépe cílíme na jednotlivé zákaznice a šetříme náklady při jejich oslovení.

Pavel Semerák, Marketing & Digital Analysis Supervisor
Innogy Energie, s.r.o.

Innogy Energie, s.r.o.

Data Mind nám v expresním čase vytvořili tři modely pravděpodobnosti uzavření smlouvy (propensity-to-buy). Firma byla nápomocná od tvorby projektu po implementaci. Od začátku do konce byli našimi průvodci po světe prediktivní analytiky a data science.

Jan Vodička Novák, Solution Manager B2B
Jindřich Švec, Head of B2B
T-Mobile Czech Republic, a.s.

T-Mobile Czech Republic, a.s.

Firma Data Mind nám pomohla s vytvořením velmi sofistikovaných datových modelů na poli zákaznického chování. Jejich expertízu v oblasti telco a data miningu mohu s klidným svědomím doporučit.

Adéla Ráčková, Senior Head of CRM
Philips Česká republika, s.r.o.

Philips Česká republika, s.r.o.

Data Mind nám poskytl globální pohled na digitální kampaně a jejich efektivitu s jasnými závěry. Díky vyhodnocení od Data Mind můžeme lépe alokovat prostředky na jednotlivé složky online marketingu. Zpracování dat, výstupů a komunikace probíhá s Data Mind na velice profesionální úrovni a s osobním přístupem.

Jiří Maier, digital marketing manager CE
AAA Auto, a.s.

AAA Auto, a.s.

Spolupráce s Data Mind je pro nás zářným příkladem toho, jak se sdílením nejlepších zkušeností mezi zdánlivě neslučitelnými odvětvími dá dosáhnout skokových zlepšení v efektivitě marketingových aktivit. Za přínos pro rozvoj našeho marketingu a obchodu  jsme panu Matouškovi a jeho týmu velice vděčni.

Prediktivní modely od firmy Data Mind nám umožnily rozeznat potenciální zákazníky a zaměřit se na ty nejperspektivnější z nich.

Ing. Jan Dobiáš, marketing & communication director
Viktor Cirbus, head of data science department
Internet Retail, a.s. - Kasa.cz

Internet Retail, a.s. - Kasa.cz

Spolupráce s Data Mind si cením, protože k nám přináší zkušenosti z věrnostních programů a se segmentací zákazníků. Na spolupráci oceňuji, že firma se zamýšlí nad komunikací z pohledu zákazníka, doručuje výstupy včas a je flexibilní.

Ema Matějů, marketingová ředitelka ČR a SR
Lekarna.cz

Lekarna.cz

S Data Mind jsme zatím řešili zákaznickou segmentaci, ze spolupráce jsme nadšení. Přináší pokročilou analytiku, na kterou interně nejsme vybaveni, a skvělou interpretaci dat. Stále více je chápeme jako profesionální konzultanty pro naše podnikání, na které se vyplatí obrátit.

Milan Duda, marketing manager
BLAŽEK PRAHA, a.s.

BLAŽEK PRAHA, a.s.

Data Mind nám umožnil mnohem lépe pochopit chování našich zákazníků. Díky prediktivním modelům se nám daří podstatně lépe cílit direct mailové zásilky a upevňovat vztahy s našimi stálými zákazníky.

Antonín Wierer, retail & marketing director
Sdružení SOS dětských vesniček

Sdružení SOS dětských vesniček

Spolupráce s Janem Matouškem a jeho firmou Data Mind je dlouholetá a rozhodně bychom neměnili. Naposledy pro nás firma Data Mind zpracovala závěrečné zprávy ze tří zemí mezinárodního výzkumu v expresním čase a v perfektní kvalitě.

PhDr. Hana Pazlarová, Ph.D., předsedkyně předsednictva
Formica Group, s.r.o.

Formica Group, s.r.o.

Data Mind nám několikrát pomohl pomocí prediktivního modelu splnit obchodní cíl, který na první pohled nebyl patrný.

Josef Juránek, jednatel společnosti
B. Braun Medical, s.r.o.

B. Braun Medical, s.r.o.

Data Mind nám poskytl perfektní zpracování dat z výzkumu a dodal ho ještě před termínem.

Mária Molková, koordinátor online marketingu

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o cookies
OK