Datafesťák 2018 – Popis jednoho zápasu
Autor: Jan Matoušek, úterý, 27. listopad 2018
Datafesťák sliboval mnoho: Setkání datové scény, hackathon i business přednášky. Propagace byla na nás datové firmy z Karlína natolik cílená, že se ke mně nakonec přidala skalní část analytického týmu a vyrazili jsme plným autem. více...
Data Mind segmentuje v Keboole – Automaticky a rychle
Autor: Jan Matoušek, čtvrtek, 26. červenec 2018
Segmentace zákazníků nemusí trvat měsíc. Může trvat pět minut a být zároveň optimalizovaná. Pokud vás zajímá jen výkon segmentace, máte nyní možnost udělat ji jednoduše. Automatizovaná prediktivní segmentace v sobě nese naše zkušenosti s modely, v „instantní“ podobě, ale bez ztráty výkonu.
více...
Jsou lepší globální nebo česká piva? Slepý test piva 2018 (4. ročník)
Autor: Jan Matoušek, pondělí, 2. červenec 2018
Nadáváme na europivo ze zvyku nebo nám evropská a světová piva skutečně nechutnají? Tento ročník byla hypotéza slepého pivního testu obzvláště vypečená. Postavili jsme proti sobě světové giganty obchodu s pivem a lokální české značky.
více...
Zastaralo CRM nebo názory pana šéfredaktora? Polemika s MarketingSalesMedia
Autor: Jan Matoušek, čtvrtek, 28. červen 2018
Málokdy reaguji na články. Editorial MarketingSalesMedia 25/2018 je však výjimkou, protože mi přijde, že pochází z úplně jiného vesmíru, než je ten můj. Šéfredaktor MarketingSalesMedia, kdysi ostřílený marketér, v něm píše: více...
Neuronové sítě pro začátečníky - Video Data Restart 2018
Autor: Jan Matoušek, středa, 9. květen 2018
Na velmi povedené konferenci #DataRestart 2018 se nám podařilo prezentovat Neuronové sítě pro začátečníky. A protože machine learning nyní zajímá každého, přinášíme vám plné video i se slidy. Pro lepší výhled zmáčkněte tlačítko FullScreen [ ] a užívejte. více...
Hluboké učení pro každého? Neuronové sítě a spol.
Autor: Jan Matoušek, středa, 14. březen 2018
Neuronové sítě jsou všude kolem nás: kontrolují burzovní obchody, jsou zapečeny do běžné elektroniky i do mobilních telefonů. Neváhají lidem říci, na kolik let dnes vypadají, na letišti kontrolují teroristy a na burze obírají hejly o poslední úspory. Otázce, zda se do nich pustit se tedy již my datoví analytici nevyhneme. Má ale vůbec cenu pro analytika, rutinéra marketingových modelů, pouštět se do neznámých vod, které slibují vyšší přesnost, ale sakra více práce? více...
- Jsou lepší globální nebo česká piva? Slepý test piva 2018 (4. ročník)
- Slepé testování piva 2017 (3. ročník) – Levná piva proti drahým
- Neuronové sítě pro začátečníky - Video Data Restart 2018
- Oblaka versus Atomy
- Statistický software - jak na výběr statistického software
- Datafesťák 2018 – Popis jednoho zápasu
- Data Mind segmentuje v Keboole – Automaticky a rychle
- Jsou lepší globální nebo česká piva? Slepý test piva 2018 (4. ročník)
- Zastaralo CRM nebo názory pana šéfredaktora? Polemika s MarketingSalesMedia
- Neuronové sítě pro začátečníky - Video Data Restart 2018
- Hluboké učení pro každého? Neuronové sítě a spol.
- Oblaka versus Atomy
- Hledáme obchodní duši
- I bezdomovec má datovou stopu
- Slepé testování piva 2017 (3. ročník) – Levná piva proti drahým
- Každý je tak trochu datový vědec
- Tohle BI není pro staré!
- Neanalyzujte, předvídejte - O Vytipovaní nejlepších zákazníků (Video)
- 2020: Vrchol datové revoluce
- 2016: Věk datové analytiky
- O podnikání v data miningu
- Otevřená data: je to na nás
- BIG DATA V DŮCHODU - Jsou další a další data opravdu spásou marketingu a obchodu?
- Těžte z dat peníze a nevěřte apoštolům Big dat
- Jak se používá Datový atlas České republiky a proč vznikl?
- Skladování dat pro laiky
- Segmentace zákazníků
- Datová kvalita pro zbytek z nás
- Analýza zákaznických dat
- Na cestě za afinitou – Slepé uličky
- Budoucnost přímého marketingu
- Je libo datové silo nebo raději ziskový business?
- Kanály nebo relevance v2.0
- Nebránit v nákupu
- Kanály nebo relevance - O řízení kampaní
- Open data alá Dalmátské čufty
- Nevyškrtněte se!
- Jak se vyrábí dobrý zákazník
- Zákaznické segmenty v e-shopech
- Analytik v e-shopu: Všichni jsme slevaři
- Analytik v e-shopu: Ospamujte je všechny
- Analytik v e-shopu: Tenhle kanál nefunguje
- Svět přes brýle od Googlu
- Jak zachraňovat zákazníky
- Práce pro neziskovky dává smysl: Výzkum pro SOS dětské vesničky
- Data mining – kde se vzal a co dovede?
- Měření výkonnosti kampaní
- (Ne)transparentní účet nastávajícího prezidenta
- Test piva
- O zlých marketérech a hlídacích psech demokracie
- Cena života
- Mastodont na rozcestí - Microsoft SQL Server 2012
- Jak prodávat související produkty v e-commerce
- Který zákazník je ten nejlepší
- Nebojte se Data Miningu
- Jak dělat a nedělat segmentaci zákazníků
- Data mining proti výpovědím zákazníků – Churn prediction
- Statistik a ruleta
- Co je to data mining ? (Doopravdy, ale fakt)
- Data Mining pro každého - Rozhovor Jana Matouška s Robertem Vlachem
- Data Mining zdarma – Rapid Miner v praxi
- Statistický software - jak na výběr statistického software
- Open source nástroje a data mining