English
 

Datafesťák 2018 – Popis jednoho zápasu

Autor: Jan Matoušek, úterý, 27. listopad 2018

Datafesťák sliboval mnoho: Setkání datové scény, hackathon i business přednášky. Propagace byla na nás datové firmy z Karlína natolik cílená, že se ke mně nakonec přidala skalní část analytického týmu a vyrazili jsme plným autem.   více...



Data Mind segmentuje v Keboole – Automaticky a rychle

Autor: Jan Matoušek, čtvrtek, 26. červenec 2018

Segmentace zákazníků nemusí trvat měsíc. Může trvat pět minut a být zároveň optimalizovaná. Pokud vás zajímá jen výkon segmentace, máte nyní možnost udělat ji jednoduše. Automatizovaná prediktivní segmentace v sobě nese naše zkušenosti s modely, v „instantní“ podobě, ale bez ztráty výkonu.

  více...



Jsou lepší globální nebo česká piva? Slepý test piva 2018 (4. ročník)

Autor: Jan Matoušek, pondělí, 2. červenec 2018

Nadáváme na europivo ze zvyku nebo nám evropská a světová piva skutečně nechutnají? Tento ročník byla hypotéza slepého pivního testu obzvláště vypečená. Postavili jsme proti sobě světové giganty obchodu s pivem a lokální české značky.
  více...



Zastaralo CRM nebo názory pana šéfredaktora? Polemika s MarketingSalesMedia

Autor: Jan Matoušek, čtvrtek, 28. červen 2018

Málokdy reaguji na články. Editorial MarketingSalesMedia 25/2018 je však výjimkou, protože mi přijde, že pochází z úplně jiného vesmíru, než je ten můj. Šéfredaktor MarketingSalesMedia, kdysi ostřílený marketér, v něm píše:   více...



Neuronové sítě pro začátečníky - Video Data Restart 2018

Autor: Jan Matoušek, středa, 9. květen 2018

Na velmi povedené konferenci #DataRestart 2018 se nám podařilo prezentovat Neuronové sítě pro začátečníky. A protože machine learning nyní zajímá každého, přinášíme vám plné video i se slidy. Pro lepší výhled zmáčkněte tlačítko FullScreen [ ] a užívejte.   více...



Hluboké učení pro každého? Neuronové sítě a spol.

Autor: Jan Matoušek, středa, 14. březen 2018

Neuronové sítě jsou všude kolem nás: kontrolují burzovní obchody, jsou zapečeny do běžné elektroniky i do mobilních telefonů. Neváhají lidem říci, na kolik let dnes vypadají, na letišti kontrolují teroristy a na burze obírají hejly o poslední úspory. Otázce, zda se do nich pustit se tedy již my datoví analytici nevyhneme. Má ale vůbec cenu pro analytika, rutinéra marketingových modelů, pouštět se do neznámých vod, které slibují vyšší přesnost, ale sakra více práce?   více...



Blog
Oblíbené
2018201720162015201420132012201120102009
Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: Pobřežní 18 / 16, Praha 8 - Karlín, 186 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha