English

Test piva

Autor: Jan Matoušek, pondělí, 17. prosinec 2012

Slovo dalo slovo a po náročném pochodu Praha - Prčice se zrodil nápad uspořádat slepý pivní test. Test obsahoval 12 různých piv, která Češi často a masově pijí, včetně několika kvalitních nealko piv.
A co jsme hodnotili? Samozřejmě chuť! Dále jsme provedli již klasické porovnání cena-výkon, analýzu férové ceny, index alkoholika a nakonec jsme identifikovali podobně hodnocená piva. Jak to všechno dopadlo?   více...



O zlých marketérech a hlídacích psech demokracie

Autor: Jan Matoušek, pondělí, 5. listopad 2012

V týdeníku RESPEKT 45/2012 vyšel fakticky celkem povedený článek o použití dat ve věrnostních klubech. Tedy až na to, že je kromě faktů zamořen ideologií. Když se to netýká vašeho oboru, pravděpodobně na „drobné nepřesnosti“ nikdy nepřijdete a po přečtení budete moci klidně spát. Já měl to štěstí se na vzniku článku podílet, takže se podívejme, jak se vyrábí veřejné mínění.   více...



Cena života

Autor: Jan Matoušek, pondělí, 19. listopad 2012

Jaká je cena roku kvalitního života? Vyplatí se vám dát se očkovat? Vyplatí se vaše očkování pro stát, který si chce zachovat zdraví daňových poplatníků? A co zdravotní pojišťovně, která vám je proplatí? Zjistili jsme, jak to je. Některá očkování jsou výhodnější z hlediska státu nebo zdravotní pojišťovny a jiná z hlediska jednotlivce.   více...



Mastodont na rozcestí - Microsoft SQL Server 2012

Autor: Jan Matoušek, pondělí, 22. říjen 2012

Dostojí softwarový gigant změnám, které se udály na trhu s databázovým softwarem? Podoba dat se za posledních pět let radikálně změnila, stejně jako způsoby práce s nimi. Bude Microsoft pouze následovat trendy, nebo se odváží nějaký nastolit? Přinášíme analytický pohled na Microsoft SQL Server 2012.   více...



Jak prodávat související produkty v e-commerce

Autor: Jan Matoušek, úterý, 4. září 2012

Schopnost nabídnout správný produkt správnému zákazníkovi je základním kamenem e-shopů. Jak se vžít do potřeb zákazníků v prostředí bez osobních prodejců si ukážeme právě v tomto článku.   více...



Který zákazník je ten nejlepší

Autor: Jan Matoušek, středa, 13. červen 2012

Klienti se při výběru zákazníků k oslovení často ptají: "Kteří zákazníci jsou vlastně nejlepší?" Tuto otázku jsem si poměrně oblíbil, a proto na ni v tomto článku dávám odpověď. Dozvíte se o kritériích výběru zákazníka, jak je to s nákupními cykly, ale především o afinitních modelech - strojích na prodeje.   více...



Nebojte se Data Miningu

Autor: Jan Matoušek, pondělí, 12. březen 2012

Za léta praxe a cestování po republice jsem zjistil, že rozšiřování data miningu stojí v cestě především neznalost. Všechny rozumné firmy data mining již dělají, ale často ve velmi omezené a neefektivní míře. Jak využít všech možností, které data mining skýtá se dozvíte v tomto článku.   více...



Jak dělat a nedělat segmentaci zákazníků

Autor: Jan Matoušek, pátek, 30. březen 2012

Pokud se chcete vyhnout nejobvyklejším chybám při tvorbě segmentace zákazníků, podívejte se na naší prezentaci.   více...



Blog
Oblíbené
201720162015201420132012201120102009
Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

Telefon: +420 720 705 639, +420 220 386 449
E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: U Průhonu 22 / 466, Praha 7 – Holešovice, 170 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha