English

Segmentace zákazníků, návratnost a zisk

Autor: Jan Matoušek, neděle, 1. listopad 2009

Firmy v Čechách i na Moravě pomalu přicházejí na to, že obsluhovat masu zákazníků jako jeden celek je nejen nepraktické, ale prostě se to nevyplatí. Pokud doručujeme stejnou zprávu mladým technokratům jako zemědělcům ve výslužbě, něco je zásadně špatně.   více...



Prodávejte jablka s hruškami ! (Jak na cross sell analytickými technikami)

Autor: Jan Matoušek, čtvrtek, 27. srpen 2009

Od stánkařů po korporace se každý snaží prodat více na základě znalosti o předchozích nákupech zákazníka. Ačkoli je tato technika stará jako Metuzalém, databázová aplikace je otázkou posledních let.   více...



Blog
Oblíbené
201720162015201420132012201120102009
Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

Telefon: +420 720 705 639, +420 220 386 449
E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: U Průhonu 22 / 466, Praha 7 – Holešovice, 170 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha