English

Měření výkonnosti kampaní

Autor: Jan Matoušek, středa, 27. březen 2013

Připravil jsem pro účastníky konference kuchařku k tomu, jak měřit kampaně. Jde o kampaně přímého marketingu s výjimkou webu, který má svá specifika. Základem je zcela jistě určení správně velké a dobře vybrané kontrolní skupiny. Pokud to nejde, existuje X způsobů jak měřit kampaně jinak. Některé z nich jsem rozebral v prezentaci. Kdo k tomu potřebuje osobní komentář, nebo má svoje otázky ať se ozve.

 

 

Blog
Oblíbené
201720162015201420132012201120102009
Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

Telefon: +420 720 705 639, +420 220 386 449
E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: U Průhonu 22 / 466, Praha 7 – Holešovice, 170 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha