English

Data Mind segmentuje v Keboole – Automaticky a rychle

Autor: Jan Matoušek, čtvrtek, 26. červenec 2018

Segmentace zákazníků nemusí trvat měsíc. Může trvat pět minut a být zároveň optimalizovaná. Pokud vás zajímá jen výkon segmentace, máte nyní možnost udělat ji jednoduše. Automatizovaná prediktivní segmentace v sobě nese naše zkušenosti s modely, v „instantní“ podobě, ale bez ztráty výkonu.

Keboola

Proč jsme automatizovali naší klíčovou službu?

Segmentace nás baví a jedná se o naší srdcovou záležitost, která tvoří jádro našeho businessu. Pomáhá bez výjimky každé transakčně zaměřené firmě, která má vztah s koncovými zákazníky. Většina segmentací, které vytváříme jsou unikátní – jdou po charakteru zákazníků. Výsledky segmentace obsahují know-how o tom, jaký je život zákazníka s prodávanými výrobky či službou. Pak ale děláme i čistě výkonnostní segmentace, které jsou určeny „jen“ pro optimalizaci nákladů, vyšší konverze a přesnější cílení či návratnost. Právě tady jsme viděli možnost automatizace. 

Poučení nebo konverze 

Po čtrnácti letech vytváření segmentací vidím situaci takto:
Pokud potřebujete zachytit charakter zákazníka, řešením je pro vás segmentace na míru, kdy se s vámi pobavíme o tom, jaké dimenze mají segmenty mít, kde se projevuje charakter zákazníka. Z business workshopů a ze statistické optimalizace pak vzejde model, který vnáší světlo do řízení zákazníků. Pokud takový model chcete, je ideální obrátit se na nás a nechat si udělat vývoj segmentace na míru. 
Pokud ale jdete jen po výkonu a po penězích, máte nyní možnost udělat to jednoduše. Automatizovaná prediktivní segmentace v sobě nese naše zkušenosti s výkonnostními modely, ve zjednodušené a „instantní“ podobě. Obsahuje výběr klíčových proměnných pro výkon modelu, a hlavně statistickou optimalizaci na konverzní výkon, a to na základě vašich dat.

Blackbox nebo ne?

Ve větších klientských projektech se obvykle vyhýbáme označení černá skříňka, a prosazujeme maximální transparentnost postupů. Pochopili jsme ale, že řada klientů žádá rychlou optimalizaci, a podrobnosti „datové vědy“ je nemusí zajímat. Hlavně pro ty je tady Prediktivní RFM segmentace. 

Integrace s Keboolou – Tvorba modelu i skóring v několika minutách

Keboola je unikátní řešení, které integruje spousty datových zdrojů: interní data, marketingové kanály, otevřené zdroje a s trochou nadsázky jakákoli webová data. Keboola vyniká maximálními možnostmi spojovaní dat a příkladnou otevřeností. Keboola má více vrstev, ale kategorie aplikací je ta, kde se data mění v peníze. A u toho rozhodně chceme být. Přenos dat do naší aplikace „Predictive RFM Segmentation“ nemusí trvat déle pár minut času, a stejně tak tvorba modelu a skóring zákazníků. Pro klienta je zjednodušení celkem citelné, protože odpadají exporty, NDA (nic se nepředává), další administrativa, a hlavně dlouhé čekání. Takže win-win, jak to mají markeťáci rádi. 

Zajímají nás jen výstupy, ne vaše reklama 

Pokud je vaše firma zaměřená jen na výsledek, tak my také. Ve výsledku prediktivní segmentace dáváme dvě hodnoty:
  • Pravděpodobnost nákupu v následujících třech měsících a 
  • Pravděpodobnou budoucí útratu v penězích.
To je vše, co potřebujete k jednoduchému řízení přímé komunikace a marketingových kanálů. Nejvýhodnější je použití segmentace zejména u placených marketingových sdělení, jako je remarketing, adresné dopisy a jiné. 

Nejsem v Keboole – co mám dělat 

Pro firmy, kteří ještě nemají Keboolu existují v zásadě dvě cesty. První z jich je do Kebooly přejít. Druhá cesta je tradiční. Mohou poslat data k nám, kde automatická segmentace běží na fyzickém stroji. Výsledky i cena bude stejná, navíc je jen řešení transferů dat. 

Kolik stojí prediktivní segmentace?

Do konce roku 2018 nabízíme prediktivní segmentaci na jeden rok – tedy na 12 měsíčních skóringů včetně optimalizací modelu - za zaváděcí baťovskou cenu 99.000 Kč bez DPH. Ostatní varianty jsou k dispozici na dotaz. Limity pro velikost dat jsou přitom velmi benevolentní. Musíte mít něco mezi deseti tisíci a milionem transakcí za 16 měsíců. Pokud máte transakcí více nebo méně, poradíme si také, ale je to již na telefonát. 

FAQ: Kam mám jít dále? Jak to rozchodím? Máte prezentaci?

Video s prezentací 

Stále s námi? Video je s prezentací je zde. Doporučuji ho zvětšit na plnou obrazovku tlačítkem Fullscreen(f), které vypadá takto [  ] a objeví se po najetí myší na video.
 
Blog
Oblíbené
2018201720162015201420132012201120102009
Zpět na hlavní menu
Kontakt:

Data Mind s.r.o.

E-mail: info@datamind.cz
Sídlo: Pobřežní 18 / 16, Praha 8 - Karlín, 186 00
IČO: 28953789

face.png, 26 kB Mgr. Jan Matoušek

Telefon: +420 720 705 639
E-mail: jan.matousek@datamind.cz


linkedin.com
Napište nám vzkaz:
captcha