Věrnostní programy

Zjistěte, zda je nastavení vašeho věrnostního programu efektivní. Řekneme vám, kteří zákazníci jsou ti věrní, a jak podpořit jejich loajalitu ještě více.

Podpora loajality zákazníků a opravdu motivující odměny

Spokojený zákazník by měl být v hodnotách společnosti na prvním místě, protože jen spokojený zákazník se vrací a nakupuje. V nabitém konkurenčním prostředí je zásadní pravidelně podporovat loajalitu svých zákazníků. Známým strategickým nástrojem ve světě retailu jsou věrnostní programy. Nejčastější formou věrnostních programů na českém trhu jsou věrnostní kartičky a sbírání bodů. Ne vždy a ne pro každého zákazníka je tato forma motivující. Dnešním trendem jsou například prioritizace zákazníka a to i za menší měsíční poplatek. Pokud věrnostní program již máte, je vhodné ho po určitém časovém období nejdříve zhodnotit a poté optimalizovat. Pokud ne, rádi Vám s jeho tvorbou pomůžeme. Zaměřujeme se na finanční návratnost a datovou využitelnost věrnostních programů, měříme dopady věrnostní mechaniky.
 

Data Science - Data Mind - Věrnostní programy

 

SLOVNÍČEK:

Věrnostní program – Prostředek k upevňování vztahu se zákazníky.

Retention rate – Míra retence zákazník. Kolik zákazníků zůstává i nadále zákazníky dané společnosti.

Churn rate – Procento zákazníků, kteří od společnosti odchází.

NPS – Jednotná metodologie měření zákaznické spokojenosti.

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o cookies
OK