Analýza nákupního košíku (Next best offer)

Chcete vědět, které související produkty nabídnout zákazníkům při jejich nákupu. Díky analýze jejich chování a prediktivní analytice se to dozvíte.

Zvýšení prodejů doporučením vhodných produktů

Zákazník většinou nekupuje jeden jen produkt a příslušenství k němu, jeho nakupování je často ovlivněno i životním stylem. Vezmeme historická data prodejů a na základě korelací mezi produkty a zákazníky určíme, co a s jakou pravděpodobností si zákazník koupí. Všechna tato data vložíme do prediktivního modelu založeného na statistických výpočtech a výsledkem je product recommander, který konkrétnímu zákazníkovi doporučí produkt nebo produkty, které nutně potřebuje nebo mu chybí, a zvýší tak šanci na prodej. Přínosem je pak zvýšení prodejů, posílení vztahů se zákazníkem a vyšší konverzní poměr.

Data Science - Data Mind - Analýza nákupního košíku (Next best offer)

 

SLOVNÍČEK:

APRIORI – Algoritmus, který se nejčastěji používá k detekci souvislostí mezi produkty.

Analýza nákupního košíku – Analýza, která určí míru vzájemné závislosti prodejů jednotlivých položek. Využívá APRIORI algoritmů.

Next best offer – Systém doporučující zákazníkovi, co si má koupit na základě jeho předchozích nákupů. Předchází mu analýza nákupního košíku.

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o cookies
OK