Afinitní modely (Propensity-to-buy)

Zjistěte charakter a potřeby zákazníků, kteří u Vás opravdu nakoupí. Zvyšte konverze a návratnost marketingových investic díky data science modelům.

Dobří zákazníci se vracejí - víme, kteří to jsou

Propensity-to-buy modely jsou výkonnostní disciplína, jejímž výsledkem je identifikace zákazníků, u kterých existuje pětkrát až padesátkrát vyšší pravděpodobnost nákupu, než je průměr.

Historická data prozradí, co a komu se prodává, jaká je intenzita prodejů, jak se zákazníci před nákupem chovají. Prediktory proženeme machine learning algoritmy a identifikujeme základní charakteristiky a míru jejich vlivu na pravděpodobnost nákupu. Díky tomu budeme znát zákazníky s vyšší pravděpodobností nákupu, a jejich charakteristické rysy. U nových zákazníků se schodnými rysy, tzn. mají vysokou afinitu (pravděpodobnost) k nákupu, zaměříme různé cross-sellové a up-sellové kampaně.  Přínosem je zvýšení prodejů, posílení vztahů se zákazníkem a snížení nákladů na komunikaci. To vede ke zvýšení návratnosti investic, vyššímu konverznímu poměru.

Data Science - Data Mind - Afinitní modely (Propensity-to-buy)

 

SLOVNÍČEK:

Afinitní model – Model předpovídající pravděpodobnost nákupu konkrétního zboží.

Next best offer model - Soustava modelů nabízejících vždy ten nejvhodnější produkt pro daného zákazníka dle jeho nákupní historie. Souvisí s analýzou nákupního košíku.

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o cookies
OK